Dorine Wiersma Gaandeweg | Muziektheater
Na vier jaar afwezigheid laat Dorine in haar nieuwe muziektheatervoorstelling ‘Gaandeweg’ de actualiteiten even voor wat ze zijn. De liedjes gaan over meer universele thema’s als liefde, verlies, verandering en ouder worden. Herkenbaar en ontroerend maar ook grappig en relativerend.
Voor het eerst staat ze niet alleen op het toneel. Ze wordt vergezeld door de veelzijdige muzikanten Jaap van Westen (bas) en Wieke Garcia (harp/percussie). Samen maken ze er een muzikale voorstelling van waarin ruimte is voor verstilling, hoogwaardig samenspel en humor. De muziek beweegt zich soepel tussen verschillende stijlen en geeft de liedjes van Dorine een nieuwe gelaagdheid.